Hou Hsiao-hsien zabójcy Nie Yin Niang, zobacz pierwszy jest miłość, miłość, miłość, świata. Dziewczynka jest ofiarą politycznej rzeczywistości, został zmuszony do opuszczenia domu w młodym wieku, wzrostu sam. Wraca do domu po 13 latach, brzoskwinia pozostaje ten sam, ludzie są wszystkie złe, mały chłopiec ma dorosły człowiek Tian Jian, mąż z dziećmi, kobieta i, oczywiście, suche człowiek z wyścigów na wielkie dzieło. I ona, Nie Yin Niang, zanurzona daleko w lewo tylko wspomnienia, z dala od jej normalne życie, 13 lat temu, a 13 lat później, w tym jak połączyć się pustkę? Ona tylko ukryć samotność, aż pewnego dnia spotkał lustro szlifowania nieletnich. Młode umysły tak jasne jak woda, jego naturalną czystość, ukryte matka lustra to długo skrywane w polu cichej, mycia znakomicie, jako młodocianych z polerowany jasny lustro, odzwierciedlające w miejscowości dzieci są niewinne i jasny uśmiech. Hou Hsiao-hsien filmy mają tendencję do żałuje miłości, niezapomniane zmarł na kurz, wyszukiwanie kwiaty, jałowe połacie Millennium Mambo, w najlepszych czasach opuszczony patosu liberalnego marzeń. Myślenie życzeniowe, uważam, zhiyu biust to jest miłość, jak miasto smutku w piękno Qing Wen znaleźć szeroki; Wen Qing głuchy, ukryte jej Autyzm, potrzebuje klucz otwarte serce. Filmu pozwala nam mieć dużo wyobraźni.
Następnie rodzina. NIE Jia Yin Niang powrócił, po prysznic, po raz pierwszy zostały sprowadzone do Pozdrawiam babcia, starszych ludzi siedzi w kościele, zizi jedzenie, czysta zabawa, jak dziewczyny, koniec jest rozgrywany od dzieciństwa guawa i mrucząc cały dzień babci wnuk przywiózł ją z powrotem do meixian. Lata minęły, stary człowiek pamięci, pozostawiając tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Nie Yin Niang i rodziców, dziwne i intymne. Matka Nie Tian jasne "jest ostatnią deską ratunku", Niang powierzonych spraw ukrytych Princess, ale również rozumie jej córka od wielu lat niesprawiedliwości. Powrót z braku, matka i córka serca, spraw Nie Tian Princess Yu pierścienie z otworami, biorąc wtedy wrócił do córki, mówi Cazenove Princess, a następnie wysłać starannie z rowkiem pierścienie konwersji i później, ale sytuacja: cesarz i na tronie bratanka króla, umarł, żałoba księżniczkę, którą zginaczy renegade mydło obsesja przed zmarła w tym roku. Tak, to mydło, matka ukryte dzieciństwa, bez kaprysy Yin Niang, i to wszystko, nie może wrócić. Przestrzeni geograficznej, czas powrotu, nevermore. Przed jego matka ukryta twarz w jej stłumiony krzyk. Xie Hai au mówi opiera się na pożegnalnym pipa na końcu wybrzeża książki co jest starego niania w lewo, "lutnia na chusteczkę całą twarz, głuche wołania, ogień", tak aby bolesna, najprawdopodobniej przez Chu Tien-wen literackich dotknąć. Stłumiony szczelność z płaczem, odzwierciedlenie więcej śmiechu śmiech Yin Niang ulgi na końcu.
W legendach Tang dynastii oryginalnej wersji, Nie Feng do jego córka "jest chybianie i noc się yinzi z powrotem, nie Wang, ani bardzo czule." Nie Tian jest trzeźwy, Nie Feng Hou Hsiao-hsien na obiektyw, ojciec i córka wydaje się być więcej współczucia, więcej winy Kiedy serca i sumienia przed żoną "Dlaczego nie powinien wydać księżniczka wziął mydło. "Ranny schronienia dom, ukryte matka karmić go medycyna, kiedy córka, że te same słowa, ukryte matka oniemiały. Miasto K, powiedział Nie Feng Tang malarstwa aktorów Ni Dahong, charakter temperamentu, opadające brwi, oczy głęboko i przedstawienie nic, zobaczyć świat. Wieś dom gdy niedojrzałych dla ukrytych matki uzdrowienie, skóry na skórę, zwykle obojętny człowiek yin Niang, nieznany obcy, ale aby wyjąć długo ukryte słowa-"Cesarzowa naucz mnie fortepian...... Powiedział zielony Phoenix tanecznych lustra...... Cesarzowa jest zielony Phoenix...... Od stolicy, który poślubił Pan Benjamin Weber, nie podobne... "jest rzeczywiście powiedział, jak również jej własny. Nastolatek z ręce na ramionach odpiszczelowej Niang, on rozumie, jest poznać siebie nawzajem i pielęgnować. Z nich siedzi za Feng Nie jeden po drugim w oku że moment, co on, że? Su powiedział "Mam nadzieję, mój syn Yu i Lu, nie katastrofa do gongqing wolna", jego córka, ale może to być różni się od zwykłych ludzi, tak szybko jak to możliwe z ogromnej, umieścić go w domach zwykłych ludzi?
Matka ukryte strony przy młodych gór, zgodnie z wizją, zespół mężczyzn pieszo przez góry klify, przekroczył ogromnej jaskini, zapoczątkowując w domku na białym tle, mieszkańcy młócenie wymłóceniu, pranie, dziecko dziecko, grac, to zwykli ludzie, dnia. W filmach z Hou Hsiao-hsien jest sprawiedliwości generacji bezpieczne i ciche, zamieszanie Zwiń lub podczas II wojny światowej rozpada, kocha, który siedział wokół jedzenia, dyskusja rodzinna atmosfera, dzieci w grupach rodzin, radość długo trzy więc czy książki. Przecież życie jest trochę zwykły, ukryte matki ukrył się w górach na 13 lat, stracił pokoju. Na szczęście coraz izolacji nie pocierać z jej natury. Dzieci i wielkie Liao grać zmęczony ma podatne jego ciała, ona początek Pat; ciężki powrót Pan Benjamin Weber, ona na Tian Jian więcej niż miłość wybitne, współczucie dla serca, nie bezprzedmiotowa z; i grał Tian Yuanshi (dobrze dobrze syna), pokój, który jest łożysko; góry taoistycznego mistrza przeprosiny musi pl Hou, taoistycznych zza trafić do, ona instynkt do sztylet na zewnątrz, głowa również nie wstecz, taoistycznych białą szatę przednie wyznaczony otwarte, brakuje krwi. Ona była wolnym agentem, będzie do wyboru z głębokiej refleksji. Bezgraniczną lasy, jeziora w ogóle, Yin Niang, młodzieży i ziół i trzy mniejsze figury znikają, szczęśliwy stracił w przestrzeń między niebem a ziemią.
Wspomniane Hou jest realistyczny, również zobaczyć w jego filmach marzenie. Czasami marzenia nie śpisz, wydawało się, jeden z moich własnych, oglądając wszystko na sen o inny, na przykład marionetek Li Tien-lu gry marzeniem, czasami wpaść: sceny historyczne, czasami wypadają, i gawędziarzy Odtwórz powiedz swoje własne historie, jak w Su Shi Readme: "we śnie do West Lake, znany również jako sen we śnie. "(Su Records Forest) więcej, jest to marzenie w nie wiem ciała jest Gości, jak morze spędził w mężczyzn i kobiet, jeden król,"czarny, czarny do"Jama młyn się z rytmu, miękkie soft i ciągłe z, w starych Shanghai shimen lane biblioteka przestrzeni pożądania w, z spędziliśmy również szkoda Lennon marzeń ludzi, iz powrotem pływających, oddychania z ów mieszany ma smak dymu i wina, a smak potrawy i docenią powietrza, przyszedł yanyan sumy nie chcą się obudził.
Nie Yin Niang z trzy czarno-białe przedmieście sztylet wbił natychmiast w małych ust wstęp Liao, wojskowy gubernator w domu nie mogła znieść zabić i dzieci bawiące się urzędników, taoistycznych Pana Yin Niang kuzyn Tian Jian Wei Bo zabił; to jest ukryty, gdy matka nie jest strona ostatnia, samotny niemiłosiernie. Powrót do domu z Pan Benjamin Weber, powrót do sali dymu, po prostu przedstawić kolorowe. Siedzi w drewniane wanna prysznic, odparowanie wody, ukryte matka księżniczka przypomniał sobie dzieciństwo Ka-Shing Tong Hin wcześniejsze Qin, powiedział jej historię zielony luster tańca feniks, to jest tylko kawałek fragmentów pamięci; wspaniały wspaniały wrażenie u dzieci nie zwiędnąć daleko, białe Peonie kwitnących jak nigdy dotąd. Ale tylko te? Słychać przerywany w bęben rano, subtelne, ale nie złamać, jakby od czasów prehistorycznych, ale spał dźwięk wspomnienia? Sen, zwykle ukryte w przeszłości zawsze można znaleźć możliwości dla przecieka, opuścił ślady połączenie przestrzeni również zlikwidować ponownie. Zamachu Tian Jian Nie Yin Niang szukał pretekstu do siebie, wyobrazić sobie, ona lub Przyczajony wszystkie nawiasy dnia w hali, lub ukryć wiązkę i części mroczne zakamarki, przy świecach, migotanie w za warstw tkaniny lub stealth, ciekawski, takie jak do znanych miejsc w sen, chłodno, chce złamać ciężko ocenić. Do tego czasu, dolinie haze haze mist jest rozproszone, nagle zobaczyć światło, jasne, jak szkło, ukryte matka obudzić się z koszmaru.
Dyrektor Hou Hsiao-hsien jest poleganie na intuicji, sploty światło dźwięk i Działka, bliżej, wieprz Nie Yin Niang tylko odcienie, niedrogie i luźne. Malarstwo, wnętrze Hali Sław świątyni, wspaniały, świeca migotania cienia, przenika niesamowity atmosferę; lokalizacja jeziora wody, zakres na zakres wznoszący się zielonej, cichej i głębokiej pustyni, ścieka przepływu Aura uroczyste, prosty i elegancki. Rytm, według długo soczewki koncentrat koncentracji, matka z gry jako ukryty, kontemplacji życia płynie w tej chwili, lat; sceny Opery krótki, szybki, forniru jest kompaktowy, poszedł berserk bliskiej walki. Matka ukryte strony Lodge w domu, przed świtem, wielkiego jeziora lustro, wszystko było spokojne, obiektyw jest nadal jako Góra, nagle przyszedł Moo, dziwny, ptaki opróżniany. Ukryty matka wyszedł z domu, natychmiast po lesie Mau walki, istota istotne przeszkody, i Dworskie intrygi nie złamać. Ukryty matka wgląd w świat gór na mistrz i uczeń osób, jedno Państwo, jednej klęczącej, różne sposoby, tylko bezwzględne łaski, mglisty Misty chmury, fale płynął do, ale nie może maskować serca na.
Ostatnie rozmowy z Hou Hsiao-hsien, pytany o dziwne krzyk, przypadkowo został nagrany Niu ming, jest prawdopodobnie ingerencji załogi pracowników zbyt wczesnym rankiem, monitowania bydła dziadek nie jest szczęśliwy, będą korzystać. Hou Hsiao-hsien podkreślił realizm umieścić wnętrza zewnątrz, naturalne wiatru i światła. Dynastii Tang, badanie zrobił dobrze, tylko może być podpowiadał, ale naturalne bryza Hall korytarz jedwabne zasłony, wiszące z świecy ogień mapowania w barakach obudowa tego rodzaju ludzi, a dźwięk cykania ptaków dzikich liści, ale połączyć wewnątrz i poza pole widzenia. Od Wudang do dajiu, Hou Hsiao-hsien jedzie do góry Chiny, Qing XI Hu, zawołał: "stary chiński krajobraz malarstwo jest realistyczne. "On Nie Yin Niang, wlać realizm Freehand, zdobył duch sztuki chińskiej.
Friday, 16 October 2015
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment